Oppas

pict_kindercreche

Tijdens de kerkdiensten is er voor de kinderen van 0 tot 4 jaar opvang in het kerkelijk gebouw. We hebben een mooie thema box, met speelgoed, kleurplaten en voorleesboekjes. Het thema wordt een aantal keer per jaar afgewisseld.
Vrijwilligers hebben bij toerbeurt oppasdienst. Aan het eind van de dienst mogen de ouders hun kinderen ophalen en meenemen naar de kerk om daar het slotlied te zingen en de zegen te ontvangen. Zo krijgen ook de kleinste kinderen een plek in de eredienst.

In Geandewei en ook op de website, vindt u wie er oppasdienst heeft. We vragen u om uw kind bij hem/haar aan te melden de zaterdag voorafgaand aan de dienst, voor 18.00 uur. Zonder aanmelding kan het voorkomen dat er niemand is om op te passen.

Wilt u meedraaien in het oppasrooster: u bent van harte welkom. Mail of app met Narda Bergma