Wie wordt onze nieuwe (jeugd)ouderling of diaken?

Onze mooie gemeente draait voor een groot deel op vrijwilligers. En ook vrijwilligers hebben af en toe behoefte om iets anders te gaan doen of even tot rust te komen. Zo ook in de kerkenraad. Door het vertrek van een diaken komt er plek voor een nieuw lid van de diaconie (en kerkenraad). Daarnaast is er ook nog een vacature voor een ouderling. Mocht u iemand weten die u dit wel ziet doen dan kunt u de naam van die persoon doorgeven aan de voorzitter van de kerkenraad, Jurgen Vroegh.
Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling dat u uw eigen naam doorgeeft. Mensen dienen voorgedragen te worden bij de kerkenraad. Graag zouden we de namen van mensen die u wel diaken of ouderling ziet worden voor 15 april 2022 ontvangen.