Stopzetten kerkelijke activiteiten

­­­­De kerkenraad van de Protestantse Gemeente Tjalleberd – De Knipe heeft besloten  dat vanaf zaterdag 14 maart  tot in ieder geval 1 april a.s. alle kerkelijke activiteiten, inclusief de kerkdiensten, worden stopgezet.

Aanleiding voor dit besluit zijn de maatregelen die de rijksoverheid, het RIVM en onze landelijke protestantse kerk hebben genomen om verspreiding van het Corona virus tegen te gaan.

Extra uitzending meditatie ds René de Reuver, scriba PKN
De Protestantse Kerk Nederland laat het volgende weten: Op zondag 15 maart wordt op NPO2 om 9.30 uur een korte meditatie door ds. René de Reuver vanuit de kapel van de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk uitgezonden. Dit ter vervanging van de kerkdiensten die zondag niet doorgaan. Deze uitzending wordt verzorgd door de EO.

Behoefte aan pastorale zorg?
Wanneer u behoefte hebt aan pastorale zorg dan kunt u zich per telefoon of Whatsapp wenden tot uw wijkouderling of tot onze predikant Riemer Praamsma (0513-438636).

Tenslotte…
We zijn ons ervan bewust dat dit een vergaande maatregel is, maar we zijn van mening dat wij op deze wijze onze verantwoordelijkheid nemen voor alle direct en indirect betrokkenen. Wij vertrouwen op uw begrip daarvoor.
Het moderamen van de kerkenraad houdt de komende weken de vinger aan de pols en komt met nadere berichtgeving als de situatie daartoe aanleiding geeft. .

Hartelijke groet en sterkte gewenst,
Kerkenraad protestantse gemeente Tjalleberd – De Knipe