Oproep Team Beeld & Geluid

Wie wil er mee doen?

Het Team Beeld en Geluid verzorgt de techniek voor de kerkdiensten vanuit onze beide kerken. Wij zorgen ervoor dat de diensten zowel in de kerk als bij de mensen thuis goed te zien en te horen zijn. Live in de kerk en rechtstreeks (of achteraf) via www.kerkdienstgemist.nl

Ons team bestaat op dit moment uit 8 personen: Rinse Tichelaar, Jur Hofsteenge, Jurgen Vroegh, Sander Holterman, Hendrik Langhout, Harry Tabak, Johan en Johanna de Jong.

We verzorgen met 2 personen een dienst. De één zorgt voor het geluid en de ander bedient de camera.  Wij vinden het allemaal “de mooiste vrijwilligersbaan” binnen de kerk en doen het met veel enthousiasme! Het mooi zijn als er nog wat vrijwilligers bijkomen, ook vrouwen zijn van harte welkom, zodat we de diensten nog beter kunnen verdelen.

Dus….Lijkt het je leuk om de camera te bedienen en mooie plaatjes te maken van de diensten of er voor te zorgen dat iedereen alles kan verstaan? Meld je dan aan, je van harte welkom om ons team te komen versterken. Je krijgt uitgebreide hulp bij het inwerken en we zijn er altijd om elkaar te helpen. Wil je eerst wat meer informatie dat kan natuurlijk ook.

Wat:                    verzorgen techniek voor de kerkdiensten

Wanneer:           elke zondag (bij toerbeurt), dus bij meer teamleden hoef je minder vaak dienst te doen

Info/opgave:     Rinse Tichelaar (06-49943638) rinse.tichelaar@gmail.com