Bonte Bijbelse Brainstorm

pict_bijbelstudiegroep

Ben je zo ergens tussen de twaalf en achttien jaar? En vind je het belangrijk dat jouw stem gehoord wordt? Kom dan naar de Bonte Bijbelse Brainstorm. Er zit daar een dominee op je te wachten die reuze benieuwd is naar jouw mening over God, de Bijbel en de Kerk en over alle problemen waar je in de wereld tegenaan loopt. De mening van volwassenen horen we in de kerk vaak genoeg: hier willen we weten hoe jij erover denkt. We lezen een stukje uit de Bijbel en dan is het verder aan jullie om daar je zegje over te doen.

Of je het ermee eens bent of juist niet, of jij het anders zou zeggen en hoe dan wel. Jij komt met jouw verhaal! En de dominee? Die luistert braaf. Als je zin hebt kun je de volgende zondag gaan horen of ie er ook iets van geleerd heeft.

Waar: KC Nij Brongergea Tsjerke
Hoe laat: 19.00 – 19.45 uur
Wanneer: elke eerste dinsdag van de maand of via een datumprikker
Info:  ds. Riemer Praamsma