Filmmiddagen

pict_filmrol

U houdt van films. De bioscoop is een optie….
Weleens gedacht aan de kerk?

Met “Movies that matters” ofwel “Films die er toe doen” brengen wij u een aanbod op een aantal zondagmiddagen in de kerk of het kerkelijk centrum. Na de film kan er nog even worden nagepraat en gedeeld wat de film heeft gebracht of heeft opgeroepen. Popcorn en een drankje zijn aanwezig!

• Film avond2_1

* De film van 15 november maken we u bekend; 12 years a slave (2013):
De vrije zwarte violist en timmerman Solomon Northup woont met zijn gezin in New York. In 1841 wordt hij gedrogeerd, ontvoerd en verkocht als slaaf. Hij vecht om te overleven, maar ook zijn waardigheid te behouden.

Wanneer            Tijd                       Waar                                  Thema
14 november     15.00 uur            Nij Brongergea Tsjerke   slavernij*
12 december     15.00 uur            Ængwirder Tsjerke          mensenrechten
16 januari           15.00 uur            Nij Brongergea Tsjerke   de planeet/natuur
20 februari         15.00 uur            Ængwirder Tsjerke          love is in the air
Aanmelden: Aaltsje Holterman , Narda Bergma of Minze Broersma

Tijdens de filmmiddagen nemen we uiteraard de coronamaatregelen in acht. Daarom is aanmelden vooraf verplicht, dit verzekert u van een plekje. Niet aangemeld en toch zin? Bel of app en kijk of er nog een plekje is.