Kinderkring

pict_kinderkring

Voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar is er iedere zondag kinderkring! Je gaat gewoon met je ouders of grootouders naar de kerk. Al snel vraagt de dominee je dan om naar voren te komen, samen met de andere kinderen in de kerk. Dan mogen jullie kijken wat er in de timmerkist van Oom Jan of in de Picknickmand van Tante Hil zit. Daar komen soms de vreemdste dingen uit tevoorschijn… Maar het heeft altijd iets te maken met het verhaal van die dag. In jullie eigen ruimte wordt dat door de juf/meester verteld.

En daar doe je dan ook nog een spel en/of een werkje bij. Er is altijd weer iets nieuws! Van het verhaal krijg je een kaartje mee. Aan het einde van de dienst kom je weer in de kerk terug om te laten zien wat je gedaan hebt. En na de zegen weer naar huis!

Waar: Nij Brongergea – of Ængwirder Tsjerke (zie Geandewei)
Hoe laat: 9.30 – 10.30 uur
Wanneer: elke zondag (behalve tijdens de kerst- en zomervakanties
Info: Limkje Schreur