Kliederkerk

pict_kliederkerk

Vijf of zes keer per jaar is het feest in De Barte! Alle kinderen van de basisschool zijn dan welkom bij de Kliederkerk. Meteen als je binnenkomt mag je al aan de slag. Je krijgt een ketting om met je naam, er zijn werkjes om te maken, spelletjes om te spelen, een verhaal om naar te luisteren en natuurlijk ook iets lekkers om te eten en te drinken. Je zult je geen moment vervelen. Vorig jaar zijn we begonnen met het thema ‘muziek’. En daar zat écht muziek in! Door de corona zijn we daar nog lang niet klaar mee, dus dat pakken we nu eerst weer op. We hopen vooral dat je meedoet, en neem gerust nog vriendjes en vriendinnetjes mee. Als alles goed gaat zijn je ouders ook weer welkom: voor hen is er koffie en thee.

Waar: De Barte
Hoe laat: 14.00 – 15.45 uur