Ligconcert

pict_ligconcert

Stel u eens voor….

Met matras/matje, slaapzak/deken en kussen onder uw arm gaat u op zoek naar rust!
Een momentje om op adem te komen, bij uzelf te komen, te ontspannen, te genieten en weer energie op te doen….waar zou een goede plek te vinden zijn?
Wacht…… muziek… het klinkt prachtig…… weldadig…………. waar is het………? In de kerk.

Op een prachtig instrument leeft de muzikant zich uit en u mag genieten van dit talent dat hem/haar gegeven is. U spreidt uw bedje op de grond in de kerk en laat u meevoeren op de klanken in een prachtig huis van rust. Wat het u brengt en waar het u brengt?
U moet het zelf beleven. De ervaringen kunnen na het ligconcert met elkaar worden gedeeld onder het genot van een drankje.

Dit initiatief zal verder uitgewerkt worden en kan alleen worden georganiseerd als de regels rondom corona dit toestaan.
We horen graag of u deze ervaring wilt aangaan en ook of u bereid bent een financiële bijdrage te leveren voor deze ‘try out’.

Enthousiast? Houd Geandewei in de gaten. app Minze Broersma of Narda Bergma