Meegroeiclub

Zes keer per jaar is er op zondagmorgen Meegroeiclub, precies tegelijk met de kerkdienst.  Zit je in groep 5, 6, 7 of 8, dan mag je meedoen dit jaar. En volgend jaar schuift de leeftijdsgrens een jaartje op naar boven. Voor elk thema gebruiken we twee zondagen achter elkaar, en die thema’s kiezen we samen. Het begint steeds met de Bijbel, en vandaar uit kunnen we met onze creativiteit alle kanten op. Wat dacht je ervan om bijvoorbeeld filmpjes te maken? In de kerk kunnen ze dan ook zien wat wij ervan gemaakt hebben.

Wil een vriend of vriendin ook mee? Van harte welkom! De zondagen dat er geen Meegroeiclub is kun je natuurlijk als vanouds naar de kinderkring. Daar zijn ook grote plannen voor maar dat lees je op een andere pagina.

Waar: in het gebouw naast de kerk
Hoe laat: tegelijk met de kerkdienst (van 9.30 – 10.30 uur)
Wanneer: 31/10 & 07/11, 27/02 & 06/03, 22/05 & 29/05
Info: Kim Schreur