Opfriscursus I: Onze Vader

In het eerste deel van deze opfriscursus christelijk geloof gaan we aan de slag met het gebed. We nemen daarvoor het ons meest vertrouwde: het ‘Onze Vader’ dat de Zoon ons zelf heeft geleerd. Wat zeggen we daar eigenlijk? Wat denken we daarbij? En hoe zeggen we dat?

Deze cursus is bedoeld voor mensen die dagelijks bidden en trouw naar de kerk gaan. In de loop der jaren kun je immers snel in een soort van sleur raken. Maar we hebben ook mensen op het oog die al jaren niet meer bidden en het contact met de kerk kwijt zijn geraakt. Een schietgebedje komt misschien nog wel eens van je lippen en zou dat het begin kunnen zijn van meer? Als handleiding nemen we een boekje van Rochus Zuurmond, maar we gaan vooral samen aan de slag.

Waar: KC Nij Brongergea Tsjerke
Hoe laat: twee groepen: van 10.00 – 11.30 uur of van 20.00 – 21.30 uur
Wanneer: wekelijks van 20 januari tot en met 17 februari
Info: ds. Riemer Praamsma