Verhuizing

Gaat u verhuizen? Tot nu toe werd dit vaak aan ons doorgegeven door de Burgerlijke Stand, maar binnenkort komt dat lijntje te vervallen. U helpt ons dus enorm door een verhuiskaartje te sturen naar het ambtelijk secretariaat. Stuurt u ook een kaartje naar de redactie van ons kerkblad, dan vermelden wij daarin uw nieuwe adres.

Doorgaans is het de beste keus om lid te worden van de kerkelijke gemeente waar u gaat wonen. Maar in sommige omstandigheden kan het beter zijn om bij uw oude gemeente te blijven. Bijvoorbeeld: je gaat studeren, maar bent de weekenden nog bij je ouders thuis. Of: u gaat naar een verpleegtehuis, maar wilt graag nog bezoek ontvangen van vertrouwde mensen uit uw oude gemeente. In al deze gevallen kunt u ‘voorkeurslid’ worden van onze gemeente. En ook dit kunt u doorgeven aan de ambtelijk secretaris.