Kerkbalans

pict_kerkbalans

Al heel lang staan in de dorpen De Knipe en Tjalleberd een paar prachtige kerken. In die kerken wordt gezongen en gebeden, geloofd en geleerd, gevierd en gedoopt, getrouwd en begraven. Het is al heel lang een plek waar ieder welkom is en waar veel mensen zich welkom voelen. We kunnen als kerk alleen bestaan dankzij de steun van onze leden. Kerkdiensten, pastoraat, jeugdwerk, kringenwerk, onderhoud, muzikale, diaconale en culturele projecten: het brengt allemaal kosten met zich mee. Vandaar dat we al onze gemeenteleden jaarlijks om een bijdrage vragen.

Onder het motto “vele handen maken licht werk” bent u van harte welkom om mee te helpen bij het rondbrengen en/of ophalen van de kerkbalansenveloppen.

Wanneer: januari/februari
Info en aanmelden: Harmen Schreur